Abbygail

Dance with me. Move me.

22 oktober

Publicerad 2012-10-22 16:22:46 i Allmänt,

                                                                                                                                                                                                                
 
 
Helgens och dagens bilder!
Helgen som bl.a. bestod av jobb - där jag och mina fina tanter och gubbar bakade, pussalde, sjöng gamla psalmer, pratade väder och grubblade över livet! Blev förresten kallad för Lennart med (det gjorde min kväll)!
Och så får jag aldrig nog av dessa fina hemmakvällar med underbara vänner och vin!
Att bli bjuden på middag och bara spela spel är ju heller aldrig fel på en lördag! Och att lyssna på min fina mamma sjunga i kyrans kör dagen efter fick mig nästan till att börja gråta. Så vackert det var!
 
Och så dessa egentider med natur, hundar och musiken - kände mig så varm inombords när jag stannade och blickade över dessa öppna fält täckta av varma och så vackra färger - vad mer kan man begära här i livet egentligen? Jag beundras så! Härligt att vara uppfylld av en sådan kärlek och tacksamhet över livet - det är verkligen mer än bara känslor..
 
Känner mig så bortskämd av livet! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Abby

are we human? or are we dancers?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela