Abbygail

Dance with me. Move me.

18 november

Publicerad 2012-11-18 20:46:30 i Allmänt,

och då var det söndag igen, denna vecka har varit en "släkt-träff" vecka och jag gillar det! I tisdags samlades vi i Lund med fondue och en fin kusin som fyllde 30! Det var toppen, god mat och massor med skratt! Igår var jag i ystad och firade Björns fina mormor och där blev det även god mat och trevligt sällskap. Ikväll firas Unni! Mycket firandet, vilket är aldrig fel! Roligast är ändå att få träffa alla dessa underbara människor! Har även hunnit springa 11km - träningsvärk har jag idag ja, men det var värt det! Jag o Björn kan inte hålla oss borta från skogen så idag packade vi en picknick korg o begav oss ut med hundarna! Bra vecka alltså! 
Här kommer lite bilder: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Abby

are we human? or are we dancers?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela