Abbygail

Dance with me. Move me.

1 november

Publicerad 2012-11-01 22:14:00 i Allmänt,

Igår umgicks jag med min fina vän Ronja och vi pratade om hur det var förr.. Människorna man har umgåtts med, levt och skrattat ihop med och som har betytt mycket. Nu känns det livet man har levt då så långt bort, och de människorna har nu ett annat liv, andra vänner. Det var bra förr, men människor förändras, växer upp, blir förhoppningsvis klokare. Jag kan skriva hur mycket som helst om hur det var förr och de människorna som fanns nära då men det tänker jag inte göra. För det finns inte längre plats för dem. Nu är det andra som har tagit plats. Och dem vet jag, alltid kommer att vara nära mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Abby

are we human? or are we dancers?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela