Abbygail

Dance with me. Move me.

20 december

Publicerad 2012-12-20 22:17:17 i Allmänt,

NU känns det riktigt nära till vi åker! Jag o Anna är nervösa men ack så spända och lyckliga över att äntligen få åka! Idag var en himla bra dag dessutom! Vi har fått reda på resultatet på våra tentor och paper - och vi har klarat dem alldeles galant! Så nu är det bara en ynka uppgift kvar innan vi reser! Imorgon är det sista dagen i skolan och sista julklappen ska inhandlas sen firar jag och min underbara familj julx3!! Innan dess ska jag ha mitt sista zumba pass med Stina!

Det känns så härligt att allt bara faller på sin plats, jag är så himla tacksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Abby

are we human? or are we dancers?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela