Abbygail

Dance with me. Move me.

- förhållanden,

Publicerad 2009-11-28 21:05:42 i Allmänt,

jag och B hade lite tjafs igår och idag, men som alltid så reder vi ut det...
dock hatar han att jag alltid vill ha "paus" när vi bråkar. så typiskt mig, att dra mig undan så där :S
Han säger: - det är så att man bråkar ibland men det behöver inte betyda att det är slut..
jag älskar dig, och jag vill ha ett moget förhållande där vi kan bli sams när vi bråkat..

ibland vill jag bara döda honom,
men egentligen, så vill jag alltid vara med honom,
eller ialla fall så länge vi känner att vi älskar varandra.
för det gör vi.
trots allt.


- för alltid när jag befinner mig i din famn, så vill jag att stunden ALDRIG tar slut.
just där, bara du och jag.
ingenting annat spelar roll,
så länge vi andas.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Abby

are we human? or are we dancers?

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela